Blogger WidgetsBlogger Widgets

Blog Background

Monday 12 December 2011

My lovely novelis !

Assalamualaikum kwn2 kue skalian...
Hye everyone !
Good evening,..kmu smua pastinya knal Novelis terkenal bernama "Ain Maisarah" , bukan ?
emm...kpd yg tidak mngenalinya,..Kak Ain seorang novelis yg sngt2 terkenal ...kalau nak tahu muka kak Ain ..tengok la gmbr dia kat bwh...

Hah ! dah knal ke ? kalau blum jugak aku pun naik pning dah agaknya,..mcm mna ?
cantik,bukan...?btw , inilah kak Ain Maisarah...

em,..kat Disney plak tu,..terbaek !
Buku yg aku suka bertajuk "Projek Fesyen"...
best gilerr,...rugii tak baca smpaii hbis...
nak tengok cover buku tu tak ? kalau tidak tak pa la,..kalau nak ada kat bwh tu,..tengok la ye

Pink colour,...hahaha !
btw , cantek,bukan ?
teruja aku membaca buku ni,..Tips2 dlm buku ne mmng b'guna lah untuk smua org yg tlah mmbacanya,..
Novel ini juga d bwt b'sama Puan Lily Haslina Nasir,..
tp ada lgie buku yg sgt2 mnarik prhatian ku untuk membaca buku tu,..buku tu bertajuk:Aku mahu ke New York and etc...
bnyk lgi buku yg aku teruja hndak mmbelinya,...
sperti biasa,..anda nak tengok cover buku tu ?tengok je la...ada kat bwh tu haa...




kalau tak nmpk,tekan je gmbr tu...
em....nak baca ? beli lah sndiri,..murah je
Rm 12 keatas je,...

cantik,bukan ?
bnyk lgie,..tp ini sja yg menarik hati ku,..waaa,...nak beli smua laa,..mmng best la Kak Ain bwt Novel...
oke la,..smpaii d sini sja la...
Bubye,
Assalamualaikum,..dn slamat maju jaya kpd rakan2 yg d kasihi skalian !




No comments:

Post a Comment

Tinggal kan COMMENT anda d siniii ! :))

Electricity Lightning